بچه مسجدی ها ازدواج آسان یک زوج را جشن گرفتند 

بچه مسجدی ها ازدواج آسان یک زوج را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، کمک به تسهیل ازدواج یک زوج مسجدی بود که در همین راستا با هماهنگی های انجام شده مراسم عقد این زوج در اتاق عقد مسجد دوستدار خانواده واقع در مسجد حضرت زهرا (س) جیرفت برگزار شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، کمک به تسهیل ازدواج یک زوج مسجدی بود که در همین راستا با هماهنگی های انجام شده مراسم عقد این زوج در اتاق عقد مسجد دوستدار خانواده واقع در مسجد حضرت زهرا (س) جیرفت برگزار شد.








مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد افزود: یکی از معضلات امروز با توجه به گرانی ها به تاخیر افتادن ازدواج جوانان است بنابراین ما سعی کردیم با برگزاری این پیوند آسمانی به امر ازدواج این زوج مسجدی کمک کنیم.










وی ابراز کرد: همچنین به منظور کمک به بهبود وضعیت معیشتی یک خانواده نیازمند و کسب درآمد، با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون، گروه جهادی فدائیان رهبر و موسسه خیریه نسیم مهربانی یک تنور گازی همراه با یک کیسه آرد به ارزش یک میلیون و پانصد هزار تومان به این خانواده تحویل شد تا با فروش نان خانگی بتوانند به زندگی خود رونق بخشند.












مهدوی اظهار کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نبود بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه برگزاری جشن را به کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان اختصاص دهیم.









مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، راه اندازی کاروان شادی در سطح شهرستان بود که این برنامه با همکاری سپاه و هم زمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اجرا شد.






وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این مسابقه کیک پزی ویژه بانوان برگزار شده و از بین ۵۰ بانوی شرکت کنند، ۳ نفر به عنوان نفرات برتر این مسابقه برگزیده شده و به آنها جوایزی اهدا شد.

پایان پیام/ 586